Sunday, April 3, 2011

Budak Asrama


Sayu kan tajuk tu..huu,sebenarnya,saja je bubuh tajuk camtu,nak menunjukkan aku pernah merasa sayu masa duk perantauan ni dulu…sekarang nie,aku ingat nak berkongsilah sikit tntang kehidupan aku masa duk belajar di alam shah kat kl dulu…perghhh...jauh tu ngan kampong aku yang letak nya di Kelantan yg tercinta itu..


Duk perantauan nie,akan buatkan kita rasa rindu pada kampong dan ibubapa kita…aku pun turut merasa rindu nak balik kampong…tambah2 lagi,life kat asrama nie mmg bz banyak.

 
kelantan yang dirindui

Stady pun banyak,homework pun berlambak sampai bertimbun2 atas meja belajar aku kat sekolah tu…nak tgk kerja tu pun aku xlarat,apatah lg nak membuatnya..boleh hilang tenaga aku nanti…huhu,cikgu-cikgu pulak selalu buat kelas tambahan setiap masa,huh…xda masa aku nak uruskan diri masa tu,lg2 bila aku dah form 5mmg kerja aku hari2 adalah stadyyyyyy jee…mmg penat….pressure pun banyak…

 
sekolah ni banyak pokok besar2...huu,tapi cantikkan

Soo…bila dah pressure mcm tu,,mulalah datangnya pelbagai kenangan di kampong aku…sebak sgt..tapi,aku buat biasa je,…alh bias tegal biasakn…huu,so,nasib baiklah ada kawan yg memahami di sekolah itu,dia pun duk satu negeri dgn aku jugak,selalulah aku ngan dia lepak bersama dan cakap pasal kehidupan masing2….dapatlah jugak aku meluahkan perasaan aku nie mencurah-curah kat dia…kesian dia penat mendengar masa tu,


tapi nasib dialah kan dah dapat kawan mcm aku nie…hehe

No comments:

Post a Comment