Wednesday, July 13, 2011

Malam Yang Best Brooo

Semalam elaun budak2 maktab masuk..apalagi,memang happy giler semua kawan2 aku yang sepuluh orang nie..kami pun rancang nak makan mcd sama2,..huhu,kebetulan masa tu juga,mcd buat promotion ,iaitu,kalau beli satu buger,kita akan dapat satu lagi percuma dengan syarat perlu print kupon tawaran kat internet,so...apa lagi,kami pun printlah bnyak2,nak melantak punya pasal...hehe

lepas asar,bertolaklah semua 8 org kawan2 serumah ku ni untuk bertebaran membeli segala macam barangan di sekitar kota bharu nie. Masing2 mempunyai perancangan yang banyak untuk dishoppingkan di kedai,memang rezeki tuan kedailah hari nie..dapat duit banyak maa..haha,.hanya aku n kawan ku yang sebilik je xikut cuz kami xda menda nak beli..so,nak dipendekkan cerita,kami telah berjanji nak jumpa ngan diorg semua kat mcd kb mall untuk membedal burger bersama2 selepas maghrib nanti..

selepas maghrib,aku n afif pun ride motor masing2 g ke kb mall..kami naik tergesa2 ckit,maklumlah,dah lewat,kawan aku yg 8 org tu dah tggu kami kt kb mall nuh..akhirnya,smpai jgk ke destinasi..

then...

kami melantak sama2..hehe,happy jgk cuz ni lah first time ahli serumah dapat berkumpul makan kat luar bersama..
lepas tu,ada blackout berlaku kat kbmall waktu tu kami dah habis melantak,banyak kedai dah pun nak tutup,xda rezekilah aku nak shopping jgk..save duit aku kejap..haha

waktu on the way balik rumah tu,hujan la plak,..aku redah je..sesampai je kat rumah,semua kawan2 tunjkan barang yg diorg beli,perghhhhh,beratus diorg habis...aku tumpang enjoy je...xpe,turn aku akan tiba nanti...hehe..

malam ni memang best dan xdapat nak dilupakan...best doo

No comments:

Post a Comment