Monday, April 14, 2014

7Eleven Seksyen 6



Tiap kali kalau nak beli top up..aku akan g kat kedai seven e ni…dekat je ngan kolej cendana tmpat aku tinggal…
Aku suka seven e ni…tenang..terletak kat satu blog bangunan yang lengang..n bersebelahan dengan kedai burger otai..xbanyak orang n xbizi suasana kat sini…banyak pokok belakang kedai..orang yang lalu lalang pun ckit je..lagi2 la kalau waktu malam…xdapat aku bayangkan macam mana la keadaan seven e ni kalau dalam pukul 3,4 pagi..perghhh seram kot….
Yang paling best, banyak barang ada dalam kedai ni..macam2…buku komik yang aku suka pun ada…
kalaulah aku ni tahu yang aku akan merindui tempat tu suatu hari nanti.mesti aku ambik gambar kat situ banyak2…huu

Ermmm..bila la akan berpeluang ke seksyen 6 lagi agaknya….mungkin bila dah dapat posting mengajar kat sana kot….Rindu sangat sangat sangtttt

No comments:

Post a Comment