Sunday, February 13, 2011

Demam hantu kak limah...????

adusssss..
satu fenomena bsar telah berlaku kat maktab aku untuk seminggu nie....
semua orang asyik mengulang ulang skrip dalam citer nie...menarik sgt ke citer nie????
aku dah tgk sekali kat laptop kawan aku..ermmm ,agak menariklah,nak pecah perut jgk bila melihatkan lawak si usop.usin(awie) dan abid(johan) ni.....lawaknya begitu selamba dan sgt999 menggelikan hati...patutlah citer nie meletup kat pawagam dulu....
usop yg lembut habis....

semuanya mengajuk ajuk percakapan si usop yang lembut dalam citer nie.......haha
lawak sgt....semua kawan aku dah jadi mcm demam citer ni je aku tgk

inilah rupanya msyarakat kt kg nie

apa2 pun..citer ni begitu menarik kerana jalan citernya yang xberliku2 dan senang difahami...(jadi xlah susah sgt aku nak berfikir2 semasa melihat citer nie)

No comments:

Post a Comment