Saturday, February 12, 2011

Malam

terasa malam ini sungguh indah sekali...angin bertiup dgn begitu dingin sehinggakan tubuhku terasa begitu sejuk sekali.....bulan mengambang penuh..dan menghiasi langit malam dgn cahayanya yang terang cemerlang....pohon2 kelapa didepan rumah ku bergoyang perlahan2 mengikut rentak lambaian angin malam...aku termenung seorangan di tingkap bilik ku.....


  malam yang indah ini mengingatkan aku pada seseorang yang sudah terlalu jauh berada dari ku..aku begitu merindui dirinya.....semua kenangan bersamanya dahulu kini kembali bermain2 difikiran ku..
keindahan matanya......kemanisan senyumannya....kelembutan dan kesantunannya telah membuatkan aku telah betul2 jatuh cinta pada dirinya



   dia begitu istimewa sekali..pertama kali aku melihatnya...hatiku bergetar hebat...malam itu,mataku merasa begitu susah nak lelap..terasa satu perasaan yang begitu meresahkan jiwa dan perasaan ku ketika itu....

No comments:

Post a Comment