Tuesday, April 5, 2011

Bilik bujang yang simple habis.....

Simple....satu perkataan yang paling sukai dalam hidup ku....bukannya apa,aku xpandai nak menjadi seorang yang luar biasa dari simple nie...maklumlah,aku nie agaklah xkreatif dalam hidup..huhu...

Apa2 pun,pada kali nie,aku nak perkenalkan kepada anda sekalian tentang bilik bujang aku kat maktab nie...bilik nie xlah besar sgt tapi pada aku...ia dah cukup selesa dan menenangkan hidup ku .....dan yang pasti susunan bilik ku ini sgt999 simple.....huhu,itulah yang aku nak tnjukkan pada korang ..


katil ku yang best..


Bilik nie cuma ada loker,katil bujang dan meja stady je....cukup untuk keperluanku sebagai seorg pelajar ...xleh memasak kat cni....xdbenarkan,..,mungkin pihak pengurusan risau berlaku litar pintas agaknya..huu..,perkakas elektrik yg aku bawa cuma heater n iron je...


tempat menghilangkan rasa bosan...


Walau apa pun,aku still sgt syg  kat bilik nie.....masa ku banyak terhabis di bilik nie cuz aku jarang keluar ...aku termenung,ketawa,dan semuanya dah disaksikan oleh bilik yang bujang nie...

No comments:

Post a Comment