Wednesday, December 4, 2019

memori cuti

aku bertolak balik ke klntan pada hari jumaat ngan anak bini. haribyang memenatkan, nk citer detail rasa mcm mlas nkntaip pnjng2, cuma nk ckp, flight dri sibu ke kl delay atas masalahbyg aku sndiri xtau apa puncanya, aku n semua penumong trpksa turun blik dri kapal dn tuggu engineer diorg dri kuching dtg baiki,, ermmm mmg lmbat, 

 last2, bertolak jgk la kami tpi lmbat, smpai kl dlm pkul 6 lebih, flight kami ke kb dh terlepas, so, trpksa lah berkesana kesini settle ngan air asia utk tau flight gnti kami seterusnya,, ermmm.. pnat woi..aku ngn bini mmg dh stress sbb kesian kat anak.  

akhirnya dpt tau flight gnti ke kb afalah pkul 9 lbih mlm.ermmm so kami check in awal2. bila smpai kat pintu kemasukan..baru dpt tau flight ke kb pun delay..dkt pkul 11 mlm brulah kapal terbng ke kb. abe kamarul ngn beduh dhbtggu kat airport.. perjalanan dri airport ke rmh ada dlm sejam lebih lg..ermm

end of story, aku ngn anak bini smpai kt rmh kmpung lbih kurang 1 pg lebih. penat oo. anak la aku kesian sbb dia mcm xcukup tdo..ngn lapar lg. apablg, kami tdolah malam tu dn berharap esok dpt rehat eepuas puasnya.

No comments:

Post a Comment