Sunday, January 10, 2021

10 januari 2021

semalam kakmat bagi cdanagn..jom g jeram mengaji..bgn tdo awal2.  pkul 6.30 bertolak..

aku bgn awal pagi ni..bilo tgk org xbgn lagi..aku dh agak dah..ni program msti hangatw tahi ayam..pwndek cerita..jadi jgk..yg xikut cuma beduh ngan ayoh..ayoh payoh baso sikiy bab2 jale ni.. memejenis xminat jale.xpo lah.

gerak 3 keta..kakwe sendri..aku,mok kak  plok nga saga.. n abe kamarul,kakmat,gee n ayra ngn ammar keta vios. kakawe gerak dulu sbb nk beli nasi kerabu. 

akhirnya smpai jeram mengaji. suasana..mmg terbaik..aku ambik video. nmpklag bukit berkabus..ada ladang kuda ngna lmbu..dah mcm duk oversea plak.

lpas lepak tgk oemndangan..kami teruskan ke tmpat utama iaitu sungai atau jeram..air jernih dn terbaik.. kami makan nasi kerabu kat situ..org pun xramai lagi..pendek kata perjalanan yg lancar.

otw balik,aku ngan abg kamarul singgah beli susu segar kat tepi ladang lmbu tu..rasanya..ermmbolehhllaaa.

singgah rmh baru kakmat jap..tgk2 rmh..lepas tu..singgah pasar baru..mak nk beli barang...lama jgk smpai tertdo ammar dekat sejam dlm keta.

akhirnya balik rmh..n aku tdo kepenatan.ptg tu bosan

No comments:

Post a Comment