Saturday, May 14, 2011

Kasut Bola Baru

ALAMAKK….
kasut bola aku yg berharga rm18 tu,sudah rosak setelah berkhidmat selama lebih kurang 7 bulan dengan ku…cdh lah jgk,tapi happy pun ada, cuz dah boleh beli kasut baru
…..yahoo…..hehe

lama dah nak beli kasut baru .,tapi aku xsuka membeli something yang aku dah ada..membazir,..walaupun,kawan aku pakai kasut yang mahal2,tapi aku still guna kasut buruk nie jugak,selagi xrosak,selagi tu lah guna (walaupun hati membara2 jeaolus nie) …sekarang dah ada chance nak survey kasut…hee

Tiap2 kali bukak internet mesti web Al-Ikhsan yg aku usha..smpai dah rambang mata dah tgk kasut yg lawa2, tapikan,satu je yang aku terkilan ngan web nie, xda list harga la pulak…aduhaiiiii,..kot2 xpasal2 kasut yg aku berkenan tu harga beratus2…mmg,sory je lah nak beli..

Opsss,setelah buat survey n g sendiri kedai Al-Ikhsan sendiri kat Kota Bharu tu,akhirnya..pilihan dibuat, aku memilih untuk beli kasut bola jenama adidas questra…harga RM79..
Antara sebab mengapa aku pilih kasut nie:




ni kasut jenama adidas..antara yang termurah la....





1-harga murah dan berjenama…orang pandang ckit kalau ada cap adidas nie.hehe.....murahhh.(tambah2,aku tengah pokai nie)huu
2-design dia simple…xmenyerlah sgt,aku xsuka design yg melampau2
3-warna hitam n ada jalur kuning ckit2,…(kalau kena debu,xnampak sgt kotornya) malas nak basuh beb..hehe

Bangganya aku bila pakai kasut nie nanti…walaupun murah tapi,kepuasan hati tu penting,,dan yg terpenting,boleh main bola dengan kawan2 dikampung tercinta ku itu..huu,…




kawan-kawan di kampung memang best





aku suka tengok pemandangan kat cni....




semuanya berkumpul utk main bola petang2.....mengeratkan hubungan...




SEKIAN

No comments:

Post a Comment