Monday, October 29, 2012

Bosannya

Sekarang ni aku rasa bosan gila..aku pun xtahu kenapa…aku rasa mcm rutin hidup aku xda apa2 perubahan pun sejak duk maktab ni…aku kerap sangat lakukan benda yang sama…bangun pagi..mandi,g kelas..balik rumah sewa n mengadap laptop smpailah malam…perghhh…rasa mcm xda life langsung….aku xtahu lah mana silapnya..tapi..jujurnya..aku sangat2 bosan..


 Ketenangan yang ingin ditemui....



Kadang2 aku try jgk nak cari sweet moments kat cni..tapi…aku xjumpa dowh…jarang sangat….dan aku rasakan antara factor yang membuatkan aku xda sweet moments kat cni adalah tidak mempunyai kawan yg betul2 rapat….serius..kawan memang memainkan peranan yg sgt penting dlm hidup… kebanyakan sweet moment korang biasanya banyak dilalui oleh kawan2 ..lagi2 bila korang jauh dari family…


 Rindu kenangan kawan dulu....


Aku pernah jgk cuba mencari kawan rapat kat cni..tapi aku boleh katakan ianya agak susah lagi2 sejak aku duk rumah sewa ni..kawan2 yang aku rasa ngam ngan aku kebanyakan nya duk jauh dari rumah sewa aku..nak jalan pun rasa malas sbb mungkin akan mengganggu diorg…so,terpaksa lah aku ambik alternative duk je kat rumah sewa n main laptop smpailah aku tdo…n teruskan rutin yg sama again n again….
Dan Aku akan terus sunyi………..

No comments:

Post a Comment